Inte som jag tänkt mej

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mej. Träningen i nya rosa strumpor blev försenad men gick bra ändå. Löpband 12 km och sen benstyrka för att kräma ur det sista ur mina tandpetare till ben. Jag försöker bygga på dom lite men har dåliga gener för det... Slanka spiror har jag ärvt av kära mor.

Av mor fick jag förresten god mannagrynsgröt med smöröga idag. Det var ett plus. Ett minus var att jag inte hann träffa bästa brorsorna som jag hade hoppats. Nåväl, det får bli en annan dag.

Tillbaka till träningen. Jag sprang i mina adidas idag då jag upplever att de ger ett något bättre stöd än mina fastwitch. Tänkte att det kanske skulle vara bra då jag sprang lite längre.

Kommentarer

Anonym sa…
Sorry för spirorna! Tur att gröten var god. Haha! Ha en bra vecka och kör försiktigt! Puss, älskar dej!
SARA BORG sa…
Älskar dej mamma <3