Julnörden


Ja, jag är allt en riktigt liten julnörd. I helgen föll jag för frestelsen att köpa ICAs julkaffe och i morse tog jag premiärkoppen. Nu är jag inne på dagens tredje...

Gissa om jag blev glad när jag läste på lilla lillasysters blogg i morse att hon också bestämt sig för att älska julen i år - wihoooo va bra vi ska ha det!

Lycka är när killen som nog egentligen inte alls gillar julen (utan mest tycker att den är till besvär eftersom butiker och annat inte har öppet som vanligt) överraskar med en julgran när jag kommer hem efter en slitig vecka på jobbet.

Idag är det dan´ före doppare-dan´ och jag har tagit ledigt för att fixa med det sista inför julen. Stress gillar jag inte utan det jag uppskattar med julen är julefriden ;) Alltså att bara ha det soft med familjen och massa mys i mjukiskläder. Jag ska nog köpa en och annan kompletteringsklapp idag om jag hittar nåt bra, men jag är i stort sett klar. Kanske nåt nytt i klädväg till mig själv i morgon vore trevligt. Vi får väl se hur tjockt det är med folk på stan, om jag orkar eller inte.

Over and out

Kommentarer