My new shoes are made for walking

Idag har mina nya NIKE fått promenera runt i huvudstaden i drygt en mil. Vi har besökt cykelaffärer med triathloninriktning och L har provat våtdräkter. L himself cyklade runt med en hoj från hotellet. Bra skit för en hälskadad som han att bo på Scandic :)

Bilden har absolut inget med rubriken att göra... Men är i varje fall alldeles nytagen.

Efter att ha gått och gått och gått kändes det riktigt bra att få åka ner till hotellgymmet och lyfta tungt. Precis vad jag behövde! Det blev ett helkroppspass idag, vilket jag tycker känns bra att köra nu när jag gymmar så lite. Jag kör mest superset där jag kombinerar en övning för överkroppen med en för benen. Åsså blev det faktiskt en båltabata också på slutet.

En dusch senare sitter vi nu och väntar på mat.

Kommentarer