SISTA RYCKET INNAN HELG

Idag ska jag ta tillvara på dagsljuset tänkte jag. Vi får se om planen håller men tanken är att komma ut på en lunchpromenad sådär i 11-12 snåret. Jag är rätt nöjd annars med min vardagsmotion den här veckan, förutom att den gjorts i mörker. Det är mörkt påväg till jobbet och det är mörkt påväg hem, men jag har gått eller cyklat varje dag och det är ju alltid något. Det var lite läskigt första dagarna med cykeln på snö men nu känns det bättre.

Friday is fun day, right?! Jag har faktiskt en del roligheter på jobbagendan idag och några mer "måste-göra-grejor", typ boka lite resor och hotell till kommande veckor, som jag ska beta av innan jag styr lilla bilen mot föräldrahemmet i Brånan. Där ser jag fram emot att sova gott, äta gott och mest mysa. Kanske tar jag med längdskidorna också då jag hört ryktas att det ska finnas fina spår i Åsarna. Men det blir senare som sagt, nu ska här laddas för dagens första telefonmöte som börjar om bara en lite stund. Först mera kaffe!

Kommentarer