Inte någon vanlig tisdag

Min kille är verkligen överraskningarnas man. Han körde ner till Sundsvall igår eftermiddag efter jobbet. Inte primärt för att träffa mig utan för att besöka vår förträffliga cykelhandlare Ola på BigBike, men vi passade på att ta en liten dejt på stan när vi ändå var där. 

Jag kunde sitta och jobba på kontoret i lugn och ro till strax efter 18 då L hämtade upp mig och så drog vi till restaurang APA för att käka hamburgare, som jag fått tips om av en kollega. Jag blev inte besviken!

"Hos APA får du som gäst någonting som inte är så vanligt. Mat lagad från grunden. Allt som serveras är helt enkelt äkta vara och tillagad med passion och erfarenhet. Filosofin runt APA bygger på en gemensam dröm om att vara absolut bäst på det vi gör.
Till ett bra pris". (se mer på restaurangapa.se)

Om du har möjlighet att äta där så rekommenderar jag att du gör det. De serverar hamburgare. Av alla de slag. Och du, kom ihåg att besöka toaletterna i källarplanet. Det är något alldeles extra.

Kommentarer