Att komma hem

Det har varit ett par hektiska veckor här på slutet och nu kände jag bara att jag behövde stänga av och fokusera på att leverera det jag ska. När jag i kväll fick sätta mig bakom ratten och styra hemåt så kändes det riktigt bra.


Jag är igenom och det känns som om det mesta faktiskt gått vägen, trots att det varit tight på sina håll. Nu är det mer intensiv jobbvecka kvar, om än betydligt lugnare än de två senaste, innan det lugnar ner sig ordentligt. Därav min frånvaro de sista dagarna.

Jämtlandsnatten. Så vackert så att det finns inte

Efter vår Stockholms-weekend, då jag redan varit på vift under veckan innan för jobb, så hann jag landa hemma en kväll för att packa om innan det var dags att styra iväg. Det var tungt där på måndagskvällen men det kändes betydligt lättare på tisdagsmorgonen när jag satte mig i bilen tidigt. Med mig i bagaget hade jag ju en härlig helg, med både löpning och cykel, smaskig burgare på Kungsholmen och en jazzbrunch på Mosebacke. Jag lovar att återkomma med ett inlägg från cyklingen i söndags förresten. Den var riktigt fin.

Under veckan som passerat har vi haft årets längsta dag och årets kortaste natt. Och idag har vi världens bästa Fredriks födelsedags. Fint som snus det. Fredrik firar vi på fredag. Det blir riktigt fint med fredag alltså.  Det ser jag fram emot. 

Kommentarer