Vardagsglimtar från min jobbgarderob

Här i bloggen syns jag förstås oftast i träningskläder, men den största delen av tiden går jag klädd i annat av förklarliga skäl. I min jobbgarderob är de flesta plagg relativt billiga saker som kommer från H&M. 


Jag är inte speciellt förtjust i att gå i affärer och shoppa, utan jag handlar på nätet. Oftast blir det H&M-appen i mobilen som åker fram och efter några klick så är det bara att vänta på att ett paket ska landa där hemma. Snabbt och lätt är min melodi!

Egentligen är jag ganska ointresserad av kläder men som de flesta andra vill jag ändå se någorlunda presentabel ut. Jag fotar ofta mig själv och sparar bilderna i mobilen, för att kunna plocka fram de dagar jag får för mig att jag inte har något att ta på mig. Ni vet den där deppiga oms-tiden när en bara är deppig och låg, och inte tycker att något alls är bra. Det funkar ungefär som att vissa har stilförebilder och tittar på foton på dem för att få inspiration. Istället så tittar jag på bilder på mig själv tills jag hittar en där jag tycker att jag ser okej klädd ut, och sedan letar jag fram de plaggen i garderoben. Det fungerar finfint för mig!

Outfits jag burit de senaste veckorna på jobb. 1. Sundsvall - allt från H&M // 2. Mora - gammal jeansskjorta från Lewis och sprillans höstskor från Novita, övrigt är H&M. Jag älskar slacksen (byxorna) // 3. Mora igen - allt utom skorna är H&M // 4. Sollefteå - återigen är allt utom skorna H&M 

Kommentarer