17 saker att se framemot den här veckan!

Förra veckan skrev Sara en lista som sedan snurrade vidare i bloggvärlden bland annat hos Jessica, Elna och så Helena som passade den vidare till mig. Vilken lycka, du vet att jag älskar ju listor! Här kommer min variant.

  1. Två riktigt spännande möten i Stockholm på onsdag.
  2. Att få komma hem på fredag och mysjogga med pannlampa och Träningspodden i öronen. Min bästa bästa fredagsrutin är att springa in helgen!
  3. Åka mer längdisar i mitt eget skidspår hemma på gården. Värsta lyxen att ha spår direkt utanför knuten ju.
  4. Någon smaskig efterrätt till helgen kanske.
  5. Baka tunnbröd och lyssna på julmusik (jo, nu måste det väl snart vara helt tillåtet att börja med det?!)
  6. Krypa upp i soffhörnet under en filt, ha sambon nära bredvid och dricka en kopp kvälls-te.
  7. Äta något riktigt gott.
  8. Bo i lägenheten på Telefonplan igen. Har inte varit där sedan semestern i augusti.
  9. Att mina skavsår ska läka. Varför får jag det inte att fungera med skavsårsplåster? De gör såren bara än värre,
  10. Tisdag. Jag håller på att rekrytera till min avdelning och har tre superkandidater som jag ska träffa för andra gången.
  11. Dagens frukost. Jag har gjort en stor chiapudding sådär fint i en glasburk. 
  12. Årets första skejtpass. Jag har ju skidat flera gånger men bara klassiskt. Nog måste skejtskidorna få luftas en sväng till helgen. Ska bara lämna in dem för lite glidvallning först...
  13. Lyssna klart på Keplers Kaninjägaren, så spännande!
  14. Ha, jag har tydligen namnsdag på lördag. Inte för att jag brukar fira det men jag kan ju alltid börja med det i år. 
  15. Göra armhävningar. Visst har jag skrivit om att jag infört en ny rutin med näst intill dagliga armhävningar? Det är kul att se utvecklingen och känna att jag blir starkare. 
  16. Mera snö. Jag vill verkligen ha mera snö. 
  17. Träffa familjen. Jag känner mig som mest hel och energifylld när jag har fått krama om dem som står mig närmast.

Kommentarer

Jag vill också ha ett eget längdspår! det är för mycket träd runt stugan fast varför inte ;-)
Ja vad är det med skavsårsplåster egentligen? Jag har haft en höst med skavsår, på tårna, på hälarna och det läker inte. Jag kör med compeed och det fungerar inte. Nog för att jag har lite känsliga fötter men det får vara någon måtta.
SARA BORG sa…
Helt galet det där med plåstren, jag tror att jag måste ägna ett eget inlägg till att skriva om det.