Restaurang APA

Vi var ju till Sundsvall i helgen. I första hand för att hämta hem min nya cykel men när vi ändå åkte dit så passade vi på att sova kvar på hotell och gå ut och käka lite också. Lördagslunchen intogs på restaurang APA, som jag skrivit om tidigare i samband med besök på vår cykelbutik.  På APA serveras supergods hamburgare där allt ska vara lagat från grunden i restaurangen.



Kalla mig gärna för tråkig men jag valde samma variant som förra gången, burgaren med västerbottensost och fläsk från Vindeln, med picklad rödlök, sallad, coleslaw och saltgurka - så gott!

Förutom den goda maten bjuder APA på en mysig miljö, både i själva restaurangen och nere i källaren vid toaletterna. Sist jag var där missade jag att fota, men den här gången fick jag med mig mobilen ner.

Kommentarer