Idag ska jag...


De senaste veckorna har jag cykelpendlar på måndagar men så gick inte det igår eftersom jag hade en jobbresa. Så den här veckan blir det en tisdagspendel helt enkelt. Just nu sitter jag hemma vid köksbordet med mitt morgonkaffe och en kaviarmacka, men alldeles strax ska jag rulla ut pärlan ur garaget och trampa in mot stan. Dessvärre blåser det rätt kraftigt men det ska nog gå vägen ändå.

Idag ska jag...


  • cykelpendla till jobbet (som sagt).
  • äta min lunchlåda med lax, ugnsrostad blomkål, olivoljestekt grönkål och aioli.
  • fortsätta skriva på inlägg om min ryggoperation. Har läst på massor nu för att friska upp minnet och det är både lite spännande och lärorikt.
  • förbereda morgondagens roliga jobb.
  • vänta med spänning på att se om knopparna på mitt påskris slår ut. Jag vill liksom ha lite grönt nu.
  • ha en riktigt bra dag!

Kommentarer