Helgen ur mobilen

Det var alldeles för länge sedan som vi hängde en hel helg tillsammans med familjen hemma i byn. Nu blev det äntligen av även om inte riktigt alla var med den här gången, lillasyster lillstrumpa blev tyvärr sjuk och både Fredrik och L2 hade jobbarhelg, men precis som med träningen gäller att några familjemedlemmar (eller träningspass) är bättre än inga!

Vi har varit på utflykt till Fettjeåfallet, suttit länge och ätit mysmiddag, druckit många koppar kaffe, gjort höst i stugan och hjälpt pappa med garagebygget. Jag är för övrigt grym på spikslagning. Inte för att jag spikade på bygget, där fick jag i vanlig ordning mest hantlanga diverse brädor och annat som skulle upp på taket, men N och jag övade lite med hammaren. Vi lekte klätterapor i byggställningen också, svinbra ställe för både små och stora som vill öva greppstyrka! Du som följer mig på instagram har fått hänga med på det mesta i helgen då jag varit rätt så aktiv med stories. Du missade väl inte när systeryster drog några väl valda ord ur Bondepraktikan? Det blev några "stillbilder" också, här kommer några. Fler från utflykten till Fettjeåfallet blir det en annan dag.

Lunchlöpning på fredagen och baam så hade den rätta helgfeelingen infunnit sig!

Ett galet gäng på väg på väg till Brånan

På utflykt till Fettjeåfallet, Klövsjö

Mer än halva fallet låg dolt i dimman denna gång

Medhavd matsäck smakar lika bra oavsett om vattenfallet ligger i dimma eller inte

Garagebygge hemma hos mamma och pappa

Kommentarer